czwartek, 12 kwietnia 2012

Spodnie do tańca hip-hopowego

Niedawno poznałam grupę świetnych dzieci, które tak jak ja uwielbiają taniec. Tworzą grupę taneczną COOL KIDS i niebawem będą pokazywać swoje umiejętności podczas konkursów tańca. Specjalnie dla tej grupy uszyłam spodnie, szerokie hip-hopowe dresówki.

Spodnie w pasie ściągnięte są gumką z troczkiem i mają naszyte tasiemki imienne w celu identyfikacji spodni podczas zawodów. Dół spodni również na gumce.












Dzieciaki zrobiły na mnie ogromne wrażenie a ich taniec sprawia, że mi samej chce się tańczyć.
A patrząc na całą grupę robi mi się w oczach chabrowo :-)

12 komentarzy:

  1. Świetna sprawa! Dresówki na pewno wygodne i dobrze się w nich tańczy i zespół wygląda jak profesjonalna grupa :)) Brawi

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje Bartku, dzieci mówiły, ze super wygodne i tańczy się świetnie, kolor magiczny wiec bardzo się cieszę, że moja praca została doceniona

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne spodnie, całość komponuje się pięknie, gdzie można szukać wykroju na takie spodnie? czy to Twoja twórczość??I jeszcze super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje za pochwały, aż się zaczerwieniłam :-) wykrój na spodnie tworzony jest przeze mnie, bowiem spodnie szyłam na miarę, każde dziecko ma inne wymiary. Ale możesz podeprzeć się burdą. Gdzieś widziałam wykrój na spodnie dresowe- można powiększyć wykrój po szerokości i głębokości. Natomiast jeśli chodzi o gumki to w pasie 3/4 obwodu talii osoby na którą mają być spodnie a gumka w kostce to obwód kostki plus 1cm. Mam nadzieję, że pomogłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za podpowiedzi, to cenne wskazówki z których skorzystam. Pozdrawiam serdecznie Anka

      Usuń
  5. Genialne spodnie, dzieciaki uroczo w nich wyglądają i tak zawadiacko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieskromnie powiem ze grupa wygląda bardzo ciekawie a kolor tych spodni bardzo przykuwa uwagę

      Usuń
  6. Łał! Aż mnie ciekawość zżera ile czasu zajęło Ci uporanie się z tyloma parami spodni... :) A swoją drogą - lubię takie "pumpy", "alladynki" czy jak im tam.. :)
    Ps. Czy weryfikacja słowna jest naprawdę konieczna?

    OdpowiedzUsuń
  7. ile czasu? biorąc pod uwagę że nie szyłam codziennie, albo tylko wieczorem to 10 dni mi zajęło szycie

    p.s. spróbuję wyłączyć tę weryfikację bo mnie na innych blogach też to irytuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym pewnie w 20 nie uszyła, nawet gdybym nic poza tym robić nie musiała ;) Dziękuję za usunięcie weryfikacji (bo ona skutecznie zniechęca do komentowania ;) )

      Usuń
  8. Meluś ile pracy w to włożyłaś, nie licząc czasu ... woooow!!!
    Efekt rewelacyjny, a miny dzieciaków mówią same za siebie - pewnie najbliższe występy będą dedykowane tylko Tobie :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dla mnie był pokaz całego układu i nawet fajnie im to wychodzi, zwłaszcza ze dzieciaki ćwiczą ten układ od lutego

      Usuń