piątek, 13 kwietnia 2012

WYMIANKA - SUPER MAMA

Wielkimi krokami zbliża sie dzień wyjatkowy dla każdej mamy - DZIEŃ MATKI.
Z myślą o nas, mamach, i dla nas, mam powstał pomysł na wymiankę mamusiową.

Zasady:
1. w komentarzu wpisz chęć udziału w wymiance
2. w mailu do mnie napisz gdzie wysłać prezent ( ze względu na ochronę danych osobowych bedę wysyłała dane adresowe w mailach po dobraniu par wymiankowych)
3. umieść poniższy banerek na swoim blogu z linkiem do zabawy
4. w zabawie mogą wziąć udział tylko mamy
5. wykonujemy prezent własnoręcznie i techniką którą lubimy
6. do prezentu dołączamy jakiś słodki upominek




Zapisy będą trwały do 05.05.2012r. Losowanie par odbędzie się 06.05.2012r.
Każda chetna mama otrzyma ode mnie maila z informacją dla kogo robi prezent i gdzie ma go wysłać. Przygotowane prezenty wysyłamy w terminie do 23.05.2012r. aby w DNIU MATKI wszystkie z nas otrzymały prezencik dla SUPER MAMY.
Posted by Picasa

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zabawa fajna tylko że ja twórczo to tak wszystkiego po troszku;-))ale gdyby twórczość dzieci zaliczyć do tego to czemu nie.

      Usuń
    2. kochana tu chodzi o zabawę i może to być drobiazg, zapisuj się i ciesz sie zabawą

      Usuń
  2. aha i jeszcze prośba jak się kopiuje banerek żeby był widoczny link potrafię ale z obrazkiem trudniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz zapisać sobie obrazek na kompie i w panelu admin dodając gadżet wybrać opcje zdjecie i w okienku jakie co sie pokaże wpisać link do strony i tamjest opcja dodania zdjęcia z komputera :-) jak będziesz miała problem to napisz mi maila (adres na górze strony pod informacją o mnie)

      Usuń
  3. dziękuję za pomoc już mam;-) to ja się do zabawy dołączam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ZABAWA WYMIANKOWA z okazji dnia Matki, dlatego zapisuję się z wielką przyjemnością :) Mam nadzieję, że zabawa się rozkręci i "uzbiera się" więcej osób. Uwielbiam tworzyć biżuterię. Ostatnio moją ulubioną techniką stał się haft sutasz i właśnie w tej technice postaram się przygotować wymiankowy prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mogę się nadziwić tworom w tej technice, są cudowne. Bardzo sie cieszę ze będziesz się z nami bawiła

      Usuń
  5. To i ja z wielką chęcią się zapiszę, w tym roku pierwszy raz jako solenizantak występuję więc się z Wami pobawię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam się, jestem świeżo upieczoną mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super cieszę się z Waszego udziału

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja się dopiszę:)jeśli można:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mam pytanie przepraszam ze tutaj pytam ale jak mam wkleić baner z candy bo nie bardzo wiem jak to działa , pomóż proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w panelu administracyjnym w pasku bocznym kliknij "dodaj gadżet" potem wybierz opcję "zdjęcie" otworzy Ci sie okno w którym podajesz link do strony i zdjęcie zapisane wczesniej np na komputerze i klikasz potwierdzenie i gotowe

      Usuń
  10. Zapisuję się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń