poniedziałek, 13 października 2014

seria dla dziewczynek z surowym wykończeniem

Długo wahałam się czy o tym napisać, lecz stwierdziłam, że pokażę. Poniżej zaprezentowane sukienki rozpoczynają cykl garderoby dziewczęcej z surowym wykończeniem. Mają ogromne zainteresowanie, z czego się bardzo cieszę.
Początkowy zestaw kolorystyczny:


Kieszonki również surowo wykończone:



I znaczek przy kieszonce




Z tej serii będę obszywała także bluzeczki przedłużane czyli tuniczki, legginsy, spódniczki.
Jakie zestawy kolorystyczne zainteresowały by was? Chciałabym poznać Wasze upodobania i tym samym dopasować się do oczekiwań rynkowych.
I co powiecie na kolory: cytrynka, mięta, niebieski, pudrowy róż hmmm?

5 komentarzy:

  1. Świetne sukieneczki, bardzo podoba mi się surowe wykończenie i jest bardzo modne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieuję za miłe słowa. Taki fason cieszy się ogromnym zainteresowaniem

      Usuń
  2. Kocham takie proste projekty, a w sklepach niestety same słodkie sukieneczki. Ale dzięki temu odgrzebałam maszynę i mam zamiar po kilku latach przerwy zacząć tworzyć. Na pewno będę u Ciebie szukać inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne te sukieneczki tak na codzień na pewno są odpowiednie. Ja szukam aktualnie sukienki wizytowej dla dziewczynki, ponieważ w przyszłym miesiącu idziemy na wesele i zabieramy córkę. Już się rozglądałam nawet na https://mybaze.com/pl/inspiracje-sukienki-wizytowe-dziewczynki i mam pierwsze typy swoje. Chciałam córce kupić coś w kolorze mojej sukienki czy różowym żebyśmy obie miały zgrane stylizacje, a Tata czyli mój Mężuś różowy krawat by miał. Jak sądzisz?

    OdpowiedzUsuń