niedziela, 6 maja 2012

Pary połączono- SUPER MAMA

Wszyscy z niecierpliwością czekamy na ten moment...kto komu a potem co i gdzie poleci Pocztą Polską. Na zabawę zapisało się 11 osób. Wszyscy mailowo podali adres do wysyłki oprócz jednej osoby - far.focle (bardzo proszę uzupełnij dane bo bez tego nie będziesz mogła otrzymać prezentu).
Umówmy się, ze każdy z nas po wykonaniu prezentu prześle mi zdjęcie z podpisem od kogo i dla kogo - to zdecydowanie ułatwi mi segregację. W Dniu Matki wkleję na blogu wszystkie prace.
Pary wskazywała mi starsza córka pokazując na dany numerek i wyszło tak jak poniżej.

No więc zaczynamy:
1. anulek - diana
2. ola - wiola
3. cohenna - etoile
4. far.focle - michalinka i mama
5. na_wybiegu - blue butterfly
6. pchle psotki -  na_wybiegu (za względu na brak pary)

No to dziewczyny do dzieła.
Mailem dostaniecie ode mnie adresy do wysyłki:-) 

5 komentarzy:

  1. nie mogę sie doczekać zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziękowania Melania dla Twojej córki za moją parkę;-)pomysły już są;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. już sie poprawiłam i adres wysłałam :D skleroza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to do dzieła :) Jestem ciekawa końcowego efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń