niedziela, 29 stycznia 2012

pizza na dukanie?

Kto z nas pizzy nie lubi? nie znam nikogo takiego. I mnie dzisiaj chęć na pizze wzięła, właściwie od wczoraj o niej myślę. Zrobiłam więc wg zasad Dukana:
ciasto:
2 łyżki otrąb owsianych i 1 łyżka pszennych
1/4 kostki drożdży
2 łyżki serka homogenizowanego 0%
1 jajko
szczypta soli

nadzienie:
1/2 cebuli
3 plastry szynki drobiowej
6-7 dag sera żółtego odtłuszczonego
1 łyżka koncentratu pomidorowego

Składniki na ciasto wymieszać i 15min odstawić, by drożdże ruszyły, następnie przelać do formy (małej okrągłej jak na tartę) i podpiec 15min w 200 st. C.
Następnie posmarować ciasto łyżką koncentratu pomidorowego, posypać łyżeczką przyprawy do pizzy, na to podduszone pieczarki z cebulka, szynka i ser.
Piec kolejne 15min.
Smakowało nie tylko mi....



Moim zdaniem na taką formę trzeba by zrobić podwójną porcje ciasta bo jak widać ciasto nie jest rozłożone na całą formę tylko środek.

3 komentarze:

  1. Ech ... od razu się głodna zrobiłam jak fotkę zobaczyłam ... hihihi ... lecę na śniadanie :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie... Po porodzie mam ten sam problem. Synek ma już ponad 6 mies., a ja mam brzuch, jak bym jutro miała ruszyć na porodówkę. Muszę chyba i ja tego Dukana wypróbować, bo nic innego na razie nie świeci (czas od czasu jeszcze synka karmię). To znaczy, piersią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ummm ciekawe musze wypróbować

    OdpowiedzUsuń