środa, 4 stycznia 2012

dieta dukana rozpoczęta

02.01.2012 zaczynam diete dukana. Mam 20 kg do zrzucenia. Bede tu zamieszczać przepisy z jakich korzystam na diecie. Byc moze komus sie przydadzą:-) tu znalazłam przepisy dukanowe z któych zamierzam korzystać. Jest także forum diety dukana gdzie są przepisy, zasady no i można poznać fajne osoby które na dukanie sie odchudzają- tak dla wsparcia bo razem raźniej.

Dzisiaj zasmakowałam sie w kurczaku. Nie sądziłam ze na diecie można jeść tak pysznie. Przepis zaczerpnełam z forum diety dr Dukana i bez modyfikacjio zrobiłam na próbę.

KURCZAK W MUSZTARDZIE

Dowolną część kurczaka pokroić w drobne kawałeczki. Ja zrobiłam z podwójnej piersi kurczakaKurczaka przełożyć do naczynia i zalać go marynatą. Marynowałam 10 minBlaszkę wyłożyć folią aluminiową i przełożyć do niej zamarynowanego kurczaka. Nie nakryłam u góry folią. Piec w 180- 200st. C przez ok. 30 min lub więcej( w zależności od preferowanej chrupkości mięska). Piekłam w 200st. C 27min.MARYNATA:
musztarda ja uzyłam 2 łyżki musztardy staropolskiejdowolne przyprawy ( ja dodaje sól czosnkową, zioła prowansalskie i przyprawę do mięsa grillowanego)
ogórek konserwowy pokrojony w drobniutką kosteczkę. Pokroiłam 2 ogórki sredniej wielkości
Ponieważ w moim aparacie padła bateria pozwoliłam sobie wkleić zdjęcie innego użytkownika forum diety Dukana  Moja wersja wyszła taka sama. Smacznego.


2 komentarze:

  1. moi rodzice stosowali tę dietę, ale dla bezpieczeństwa połączoną z równoczesną kontrolą u lekarza i pomiarem morfologii i bad biochem.

    OdpowiedzUsuń