czwartek, 12 lipca 2012

zielona sukienka bo zieleni teraz pełno

Jakiś czas temu, jakieś 2 miesiące temu, dostałam zlecenie na sukieneczki. Już większość z nich pokazałam, oprócz tej jednej, która szyłam jako ostatnią. Dziewczynka już dawno ją nosi a ja czekałam na fotorelację i nie dostałam. Wierzę jednak, że mama tej dziewczynki przy tych okropnych upałach zupełnie zapomniała albo nie znalazła czasu na zdjęcia. Ja sama ledwo żyłam, gdy za oknem było w cieniu 34 stopnie C. Całe szczęście ochłodziło się i wigor mi wraca.
Pokaże zdjęcia sukieneczki wykonane przed wysyłką. Sukieneczkę szyłam bez żadnego wykroju. Bazowałam jedynie na formie góry sukienki. Dół szyty jest z podszewki w kształcie litery A. Do podszewki doszyte są falbanki z dłuuugich prostokątów. Całość wygląda bardzo świeżo i dziewczęco, a bynajmniej ja tak uważam. Sukieneczkę uszyłam z batystu haftowanego. Uwielbiam batyst, jest świetny do szycia i do noszenia, zwłaszcza w upały.
Żałowałam, że nie miałam więcej tego batystu by uszyć jeszcze jedną sukienkę, ale mam w innych kolorach, więc użyje je w kolejnych pracach.
No dobra, koniec paplania, czas na oględziny i podsumowanie:




15 komentarzy:

  1. Też uważam, że wygląda świeżo i dziewczęco :) W sam raz na lato taka miętówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dziewczynki wyglądają w takich falbankach. Batyst też ubóstwiam. A sukienka ładniusia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczynki to wdzięczne modelki, a potem wyrastają na super laski i świetne kobiety...ależ poskromiłam kobietom hihi

      Usuń
  3. Urocza sukienusi...szkoda że nie masz zdjęć na właścicielce

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. oj nie ma czego, mistrzem nie jestem

      Usuń
  5. Super!! Śliczna sukienka :) Poradziłaś sobie doskonale :) Uwielbiam dziewczynki w takich fasonach, wyglądają słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i tu też pochwalę:))
    a te zasoby w szafie....fiufiu
    sputniczek

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja właśnie taką muszę uszyć mojej niuni :) Bardzo ładna sukienka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń