wtorek, 24 lipca 2012

wymianka sówkowa - torba eko za biżu

Kiedy zapisałam się na wymiankę u Etoile nawet nie zastanawiałam się co zrobię...tyle czasu było na przygotowanie prezentu, że liczyłam na niespodziewane natchnienie. Natchnienie przyszło późno, tuż przed terminem ostatecznym wysyłki. Najważniejsze że przyszło, bo to by się działo...byłabym na czarnej liście hihi.
Wymianka polegała na zrobieniu prezentu, który zawiera motyw sowy...teraz wiadomo dlatego wymianka sówkowa. Do prezentu trzeba było dołożyć coś słodkiego i przydasie :-)
Moją parą wymiankową była moniśka , która tak bardzo mnie zaskoczyła. Nigdy nie miałam i nie widziałam nawet podobnej biżuterii. Pastylkowa kolekcja (naszyjnik, bransoletka i kolczyki) jest super. Trafiła bezbłędnie w mój gust. Moniśka bardzo Ci dziękuję. Do prezentu dołączone były nici i słodkości, z czego najbardziej mnie ucieszył batonik fitness :-) bo dietuję od pewnego czasu.


Ja przygotowałam dla moniśki torbę eko na zamek, formatu nieco większego niż A4. Jest bardzo pojemna wiec wszędzie można się z nią wybrać...a kobitki to na zakupy hihi żeby nie nosić w tych plastikowych jednorazówkach.
Torba zamykana jest na zamek, wewnątrz posiada podszewkę. Do torby przypięła się ręcznie robiona sówka z polaru. Całość można prać :-)





Cieszę się, że moniśka jest z niej bardzo zadowolona, to dla mnie najlepsza wiadomość, bo stresowałam się na to co powie.
Serdecznie dziękuję Etoile za organizację tej wymianki. Oby więcej takich.

1 komentarz:

  1. Torba jest świetna, bardzo mi się podoba:) Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń